Galavečer
Galavečer sa uskutočnil 15.2.2018 v hoteli Doubletree by Hilton a okrem odovzdávania ocenení pre víťazov ankety na ňom vystúpili aj dvaja výnimoční odborníci z oblasti vzdelávania.
Robert Rasmussen
Robert Rasmussen, 13 rokov líder R&D oddelenia v LEGO EDUCATION, kde stál pri zrode najúspešnejšieho LEGO produktu všetkých čias – LEGO MINDSTORMS. Neskôr na čele spoločnosti Executive Discovery Ltd., ktorá vytvorila a spustila program LEGO SERIOUS PLAY (LSP). Robert v roli hlavného architekta metódy spolu so svojim tímom za niekoľko rokov z LSP vytvorili komplexnú a funkčnú metodiku, ktorú dnes pri strategickom plánovaní a rozhodovaní využívajú spoločnosti ako NASA, Google či Shell.
Po získaní magisterského titulu vo vzdelávaní na Royal Danish School of Education svoju kariéru postavil na skĺbení skúseností a teórií kreativity, učenia sa, hry a rozvoja organizácií. Vyše 15 rokov intenzívne spolupracoval s renomovanými dizajnérmi a výskumníkmi na Tufts University a MIT Media Lab v Bostone, aby spoločne vyvinuli a priniesli do praxe šikovné, jedinečné a praktické, jednoducho „hands-on“ učebné nástroje a pomôcky.
Jeho nepopierateľné skúsenosti, ktoré nadobudol počas pôsobenia v spoločnosti LEGO, a to že bol pri tvorbe myšlienky LSP od jej úplného začiatku prirodzene vyústilo do jeho súčasnej role. Dnes pôsobí najmä ako hlavný tréner pre túto metodiku a po celom svete zdieľa svoje rozsiahle know-how, či už pri tréningoch facilitátorov LSP alebo aj cez workshopy priamo u zákazníkov. Spolu s Perom Kristiansenom je autorom knihy „Building a Better Business with the LEGO SERIOUS PLAY method”.
Richard Justenhoven
Richard Justenhoven je jedným z najuznávanejších pracovných psychológov a vedúcim expertom v oblasti dizajnu, implementácie a vyhodnocovania online hodnotenia.
Ako produktový riaditeľ v spoločnosti Aon Assessment Solution dohliada na vytváranie priekopníckych riešení, ktoré pomocou inovatívnych prístupov a technológií šitých na mieru spájajú teoretické znalosti z oblasti pracovnej psychológie a praktické skúsenosti z business prostredia.
Od roku 2013, kedy nastúpil do spoločnosti cut-e, podporil mnohých klientov v realizácii jedinečných projektov, zameraných na analýzu a zlepšovanie procesov v organizáciiách - napríklad výberové procesy, rozvojové plány, kompetenčné modely, assessment centrá, talent- programy a mnohé ďalšie.
Ako uznávaný autor sa venuje rôznym aspektom hodnotenia a publikuje v odborných časopisoch zameraných na tému riadenia ľudských zdrojov, či moderné metódy hodnotenia a psychodiagnostiky. Pravidelne tiež prednáša na medzinárodných konferenciách v oblasti psychológie alebo businessu. Hovorí plynule anglicky, nemecky a španielsky. Je nositeľom magisterského titulu z pracovnej a business psychológie na Hochschule Fresenius University of Applied Sciences v Hamburgu. Zameriava sa na témy ako sú inovácia, umelá inteligencia, gamifikácia, či vnímanie výberového procesu kandidátmi.
Odborná porota
Roman Kurnický
Managing Partner, Developium
18 rokov skúseností v oblasti ľudských zdrojov ako interný tréner, HR manager vo farmaceutickom priemysle a externý konzultant, tréner a kouč pre jednotlivcov a organizácie. Dokázané zručnosti pri tvorbe kompetenčných modelov, behaviorálnom výberovom procese, tvorbe tréningových materiálov a vytváraní a realizácii nových HR procesov. Inovatívny a systematický konzultant poskytujúci organizáciám komplexné rozvojové programy, konzultácie a poradenstvo pri tvorbe HR stratégie a implementácii HR systémov.
Dynamický, výrazne orientovaný na merateľné výsledky HR aktivít, so zmyslom pre humor a hľadanie netradičných riešení.
Zuzana Száraz
HR Manager, Martinus
Viac ako 15-ročné skúsenosti v oblasti HR. Dlhé roky viedla tím HR na Slovensku v spoločnosti Metro Cash and Carry s.r.o.. Dnes ju môžete stretnúť v Martinuse , kde sa intenzívne venuje budovaniu Martinus akadémie ako platformy určenej na rozvoj a vzdelávanie ľudí. Stojí za mnohými aktivitami v oblasti rozvoja a vzdelávania dospelých a je nie len ich tvorcom, ale aj aktívnym lektorom či facilitátorom. Má za sebou desiatky odškolených tréningov soft- aj hard-skills a jej rukami prešli stovky účastníkov workshopov.
Svoje lektorské zručnosti si cibrila aj na Oxford leadership akadémii v Nemecku a neskôr bola súčasťou tímu, ktorý implementoval a priamo realizoval jednu z línií rozvoja ľudí v retaily.
Viesť ľudí k uvedomelosti, pomáhať im rozumieť (rozvíjať ich), aby boli lepšie pripravení na svet zajtrajška a mohli viesť kvalitnejší život – to je heslo, ktoré ju sprevádza.
Barbora Slivková
Senior HR Business Partner, Amazon
14 rokov od doštudovania Psychológie na Filozofickej Fakulte UK sa pohybuje v oblasti ľudských zdrojov. Svoje skúsenosti a odbornú zdatnosť v oblastiach ako napríklad posudzovanie talentov a osobnostného potenciálu, rozvoj a vzdelávanie, každodenné poradenstvo vo vedení ľudí pre manažérov (obsahujúce aj „HR hard-skills“) získavala najskôr ako konzultant pre Trenkwalder a Timan, interný špecialista pre Slovnaft a následne ako manažér Pivovarov Topvar.
Momentálne pôsobí v slovenskej divízii spoločnosti Amazon s.r.o. ako Senior HR Business Partner.
Annamária Marcinová
HR manager, CRH
Viac ako 10-ročné skúsenosti v oblasti HR ako HR manažér, od roku 2014 ako HR Director v medzinárodnom prostredí a vo výrobnej sfére. Skúsenosti preukázala hlavne v oblasti change manažmentu počas fúzií spoločnosti Holcim, neskôr CRH a taktiež počas vytvorenia SSC v Budapešti.
V rámci vytvárania HR stratégie sa zameriava hlavne na rozvoj zamestnancov, podnecuje koučing v organizácii ako nástroj pre otvorenie potenciálu ľudí a skĺbenie potrieb zamestnanca a organizácie.
Optimistická, podporujúca rozvoj tímov s cieľom dosiahnutia najlepších výsledkov a kooperácie, s víziou ideálneho prepojenia interného sveta organizácie so silou externého sveta konzultantov, lektorov a škôl.
Silvia Lidajová
Managing Consultant & Owner, HR Master
Viac ako 13 rokov pôsobenia v oblasti riadenia ľudských zdrojov v medzinárodnom prostredí pre spoločnosti ako Heineken Slovensko, Slovnaft a IBM Slovensko. V súčasnosti je majiteľkou spoločnosti HR Master (www.hrmaster.sk), v ktorej pôsobí ako senior konzultantka a lektorka.
Má bohaté praktické skúsenosti s nábormi a posudzovaním kandidátov, rozvojom a vzdelávaním, lektorskou činnosťou, riadením výkonnosti, talent manažmentom, nastavovaním mentorských a koučovacích programov v rámci spoločnosti, budovaním pozitívnej firemnej klímy, uvoľňovania zamestnancov ale aj komplexným personálnym poradenstvom. V rámci vedenia tréningov uplatňuje ľudský prístup a približuje účastníkom prístup k zmene, ktorá začína u každého jednotlivca vo vnútri.
Preferuje otvorenosť a partnerskú komunikáciu vo vzťahoch, lebo verí, že sú to základy pre budovanie dôvery a dlhodobej spolupráce s partnermi či klientmi. Orientovaná na svojich klientov a hľadanie optimálnych, efektívnych riešení s rešpektom k ich osobnosti a potrebám.
Ivana Molnárová
Výkonná riaditeľka, Profesia
16 rokov skúseností v oblasti trhu práce. Od roku 2010 stojí na čele najväčšieho pracovného portálu Profesia.sk. Do tejto spoločnosti nastúpila ešte v roku 2001, keď sa počet pracovníkov dal spočítať na dvoch rukách. Stála za pokračujúcim úspechom firmy na prelome nového milénia, pričom aj vďaka jej skúsenostiam a nápadom sa zo začínajúceho portálu stala jedna z najprosperujúcejších firiem na Slovensku, ktorá má dnes vyše 100 zamestnancov.
Je pravidelnou prednášajúcou na konferenciách, v ktorých sa venuje motivačným témam a tiež inovatívnym a pozitívnym spôsobom riadenia.
Drží sa hesla, že najsprávnejším riadením spoločnosti je najmä dodržiavanie uvoľnenej a vyhovujúcej atmosféry vo firme. Silné a otvorené medziľudské vzťahy, či dostatok priestoru na sebarealizáciu a kreativitu budujú podľa nej prirodzenú lojálnosť zamestnancov voči firme.
Dušan Číčel
Riaditeľ, For Business Excellence
Je riaditeľom FBE Bratislava a FBE Praha a metodikom pre tvorbu školení zameraných na manažment a obchod.
25 rokov sa venuje konzultačným a lektorským aktivitám v oblasti rozvoja manažmentu, riadenia obchodu, marketingu a leadershipu. Vedie strategické workshopy. Ako projektový manažér zodpovedný za spoluprácu s niektorými zákazníkmi je tvorcom rozvojových projektov a výcvikových kurzov v oblasti osobnostného rozvoja pracovníkov a rozvoja manažérov.
Katarína Reisenbuchlerová
Senior HR Specialist, Tatra Banka
V oblasti HR sa pohybuje viac než 12 rokov, vždy na oddelení T&D. Za tento čas prešli jej rukami asi všetky agendy, ktoré sa tam vyskytujú – talent manažment, PMS, kompetenčné modely, EVP, transformácie v kultúre, diagnostikovanie, ale aj realizácia veľkých eventov (v tomto okamihu kumulatívne pre cca 5000 ľudí).
Kvôli skúsenostiam a rozšíreniu svojej kvalifikácie viedla rok jednu rodinnú firmu. Pôsobila v Orange, T-mobile a aktuálne v Tatra Banke. Ako sama vraví, veľmi jej pomohlo, že prešla počas kariéry viacerými spoločnosťami aj pozíciami (aj mimo HR).
Riadeniu ľudí sa však vyhýba, pretože veci robí rada vlastnými rukami a nemala by pri ňom toľko času, koľko chce a potrebuje na priamy kontakt s klientom a agendou. Zároveň ju veľmi teší a napĺňa jej aktuálna práca – to, že má absolútnu voľnosť, širokú pozíciu a neustály kontakt s top manažmentom, so strategickými informáciami a témami cez rôzne projekty .
Viera Albrechtová
Vedúca oddelenia Rozvojové plány/programy, Volkswagen Slovakia
Viac ako 17 rokov pracovala vo Volkswagene. Prešla viacerými pozíciami v rámci HR. Ako nesmierne cennú skúsenosť hodnotí 2 roky pôsobenia vo Volkswagen Group Rus, v závode v ruskej Kaluge, kde pôsobila ako vedúca oddelenia Sociálne kompetencie a rozvoj manažmentu.
Aktuálne zodpovedá za rozvoj soft-skills, prípravu a rozvoj kandidátov na všetkých úrovniach riadenia - od team lídrov až po najvyššie úrovne manažmentu, a samozrejme ich ďalší rozvoj v rámci konkrétnej pozície.
Viera tvrdí, že popri interných pravidlách a procesoch je dôležité dbať aj na kvalitu lektorov. Je to bez preháňania jeden z kľúčových faktorov úspechu pri rozvoji zamestnancov.
Andrea Gubová
Skutočný HR nadšenec s viac než 19 rokmi skúseností v tejto oblasti. Prešla rôznymi pozíciami od HR konzultanta, špecialistky, manažérky až po aktuálnu pozíciu HR director-ky v Union poisťovni.
Momentálne zodpovedá za kompletné vybudovanie, nastavenie a vedenie tímu RĽZ. Stará sa o rozvoj a implementáciu manažérskych a HR nástrojov a programov zameraných na budovanie firemnej kultúry. Dozerá na zlepšovanie internej a krízovej komunikácie na všetkých úrovniach a organizáciu zamestnaneckých eventov. Okrem toho riadi systémové opatrenia ako je nastavenie rozvoja zamestnancov, definovanie a monitoring HR KPI a mnoho ďalších úloh.